13 במאי 2009

תקשוב ואני

שלום לעמיתיי לקורס מדריכי תקשוב!
אני מחנכת מעל 17 שנה בבי"ס יסודי וכל פעם, כשאני עושה ביני לבין עצמי חשבון נפש לגבי הקריירה שבחרתי, אני נפעמת ומודה על כך שזכיתי לעבוד בתחום החייב להתעדכן ברוח הזמן (לפחות מבחינתי). זה מדהים איך בטווח שנים יחסית קטן, סביבת העבודה שלי והגישה שלי הלכה למעשה למושג "הוראה ולמידה" השתנו לגמרי והכל הודות לחידושים בתחום התקשוב. כל יום אני לומדת משהו חדש בתחום ובמקביל מנסה לעשות שימוש יעיל ורלוונטי בכילים שברשותי. שנה הבאה אני אמורה לעבוד ב"כיתה חכמה", מהראשונות בבית ספרי. כרגע, כמו רבים בקורס, איני יודעת במדיוק איזה פוטנציאל טומן בטכנולוגיה זו אך התקוות רבות.
להלן קישור לכלי עזר שונים - אולי לאחדים מכם זה יעזור כאשר אתם מארגנים את המידע לידע... Citation Management מגוון כלים המאפשרים לערוך, לחפש ולנהל הפניות (references). רוב הפריטים ברשימה הם חופשיים לשימוש, למעט הקטגוריה של הכלים המסחריים. להתראות דניאלה