29 ביוני 2009

קורס רב מכללתי רב תרבותי

הרפלקציה שלי לגבי קורס "סביבות הוראה מתקדמות"הקורס היה מאד מעניין ואטרקטיבי במיוחד ההשתתפות בקורס חוויתית, קורס מיוחד במינו, בין מכללתי ורב תרבותי,הקנה לנו הזדמנות להכיר תרבויות אחרות וחברים חדשים מהמגזר
הערבי וגם היהודי.
הקורס התנהל בסביבת הוויקי והאתר של קורס סביבות הוראה מתקדמות
הכרנו אנשים חדשים הכרנו את דרך וסגנון החיים של האחרים.
למדתי על תרבות אחרת,וגיבשתי דעות שונות מהדעות שהיו אצלי לפני שאשתתף בקורס הזה.
אני נהניתי מכל רגע הקורס הזה , המטלות היו מעניינות ואטרקטיביות ההוראה המקוונת הלמידה נפלאה,היה סדר בכל הקשור להודעות,המטלות.הלמידה דרך האינטרוויז הייתה חוויתית במיוחד,אם מסיבה כלשהי הפסדת הרצאה כלשהי הייתה לנו ההזדמנות לחזור להרצאה המוקלטת .
קורס רב מכללתי מקנה לנו הזדמנות להכיר מכללות אחרות ולהכיר סטודנטים ומרצים ממכללות אחרות , האמת הקורס הזה הוא רעיון גאוני מבחינת המבנה , התוכן והתכנון שלו , הייתי למציע למכללות אחרות לכנס להשתתף ולשתף סטודנטים שלהם בהרפתקאה המאד מעניינית זו.
חילקו אותנו לקבוצות וכל אחד מחברי הקבוצה היה ממכלה אחרת ולפי נושא מסוים, האמת הייתי מאד תמוהה איך אני אסתדר עם אנשים שאני לא יושב איתם בכתה אחת ולא פוגש אותם פנים מול פנים ,אבל לשמחתי הרבה מהר מאד התחברנו אחד לשני הסתדרנו טוב בעבודה המשותפת ואפילו הפכנו לחברים .הנושאים שלמדנו מאוד חשובים למורה המודרני ,כי הוא חייב לדעת הנושאים שלמדנו כדי שיהיה מורה פעיל, מוצלח ויצרן,למשל החקרשת.בעבודה השיתופית קורה תקלות ,כי כל אחד תלוי בשאר חברי הקבוצה , אבל לשמחתי העבודה ושיתוף הפעולה בינינו פשוט היה למופת.
הקורס נפלא ונהדר,אני נהניתי מכל רגע ממש מהתחלתו ועד סיומו, המפגשים שהיו לנו פנים מול פנים היו מאד מעניינים ומאד משמחים ממש חוויה כייפת שאין כמותה.

בהזדמנות זו ברצוני להודות לכל אחד ואחת, באופן אישי, מהמרצים והמרצות שהיו בקורס מכל הלב על ההכוונה , העזרה , העידוד , ההדרכה, האכפתיות,וסבלנות שלהם כלפינו .
יישר כוח וכל טוב