14 באוגוסט 2009

"בתיאוריה – יודעים הכל אבל שום דבר לא עובד. בפועל – הכל עובד אבל לא יודעים למה". אלברט אינשטיין

אני בוחר לדבר על ההרגשה שלי במשך כל ההשתלמות. אני חושב שזה היה רעיון מצויין לחלק את ההשתלמות למשימות, וכל אחד יהיה חייב להתנסות או לכתוב על נושא מסויים, אחרת היינו יושבים ומקשיבים- פסיבים.
במהלך ההשתלמות ובמיוחד החלק של הלוח החכם, הרגשתי כמה זה עוזר ליישם את מה שלמדנו. במהלך ההרצאות נחשפנו כמעט לכל הכלים שמספק הממשק של הלוח, וראינו כמה פונקציות ופעולות אפשר לבצע בעזרת הלוח, אך לא ידענו בדיוק איך.
במהלך המשימה הסופית שעשינו סעיד, נביל ואנוכי "נתקענו" בערך כשעה ולא ידענו איך להתחיל עד ששחזרנו את זכרוננו ועשינו תוצר שלא האמנתי שאנחנו יכולים לעשות.
עכשיו אני בטוח שכל אחד משלושתנו שולט במידה טובה מאוד בסביבת הלוח.
כמו כן אני חייב לציין שזה היה רעיון מבריק להציג את הכלים השונים במסגרת "שישים שניות על..." יש הרבה כלים שנחשפתי אליהם רק דרך ההשתלמות, התנסיתי בהם ועכשיו הפכו להיות חלק בלתי נפרד משגרת העבודה שלי.
אני חייב לציין שזו אחת ההשתלמויות הבודדות שיצאתי עם "תוצר" והרגשתי שנתרמתי מאוד...
מקווה שיהיו השתלמויות דומות בעתיד.